sanibonani - Reisverslag uit Ezulwini, Swaziland van Emma Koek - WaarBenJij.nu sanibonani - Reisverslag uit Ezulwini, Swaziland van Emma Koek - WaarBenJij.nu

sanibonani

Blijf op de hoogte en volg Emma

13 Februari 2014 | Swaziland, Ezulwini

Na een vermoeiende week 1000 x de 4 basic shapes te hebben getekend ben ik blij dat we nu een weekendje vrij zijn. Dit weekend is het tijd om te relaxen en een wasje te draaien. Even kijken of ik nog dode mieren tegenkom tussen mn spullen aangezien vorige week er een mierennest in mijn tas en bed leefde. Eerst even bijkomen van het feestje gister en straks lekker een duik nemen in het zwembad !

• 15 Februari 2014 - 21:52

Ronald Koek:

Geniet er maar van, heb je wel verdiend. Kus.

• 15 Februari 2014 - 22:04

Els:

Even ontspannen na alle eerste indrukken! Wat een prachtige foto's staan er op Facebook! Voor ons heel onwerkelijk, maar voor jou dagelijkse realiteit! Geniet van je vrije weekend, en volgende week weer mooie ervaringen opdoen! XXXX

• 16 Februari 2014 - 22:37

Phoeb:

Graag ook een verslag van de avondjes uit Emmie!!!! Hihi, heerlijk om die verslagen te lezen! Ik kijk uit naar de volgende! Succes en veel plezier nog schatjessss! Dikke kus!!!